Friday, May 4, 2012

Drive Proton Putra but seating at Subaru Impreza STI 7

Rasa mcm bawak subaru jugak tu :)
Haha. Nk beli kereta yg betul2 mmg x mampu lag. Jd dpt duduk kat seat dia pun alhmdllh.
Aku mmg minat kereta ni. Bende yg paling aku suka ialah bunyi kereta ni. Mmg syok, dgn bunyi engine kasar dan garau tu. Mmg best lah. Tp bila nk beli mmg kena fikir byk2. Klu yg baru mmg xlah sbb mahal melampau. Klu second pulak, maintenance dia mesti boleh tahan + fuel consumption mesti tinggi ye sbb kete ni mmg tune mcm racing car.


Kat bawah gmbr2 yg aku jumpa kat internet. Nnti aku update post ni dgn gmbr dari seat Putra aku pulak. Haha, xleh skrg sbb kereta tu ada kat bengkel sedang di bedah utk berfungsi dengan menggunakan NGV.


the seat is like this taken from Impreza STI 7
x silap model 2004 kot

Door trim pun tune color sama

Hee jumpa pulak gmbr ni
Impreza ni mmg luar dalam tune color biru

Satu hari nnti myb Putra aku nk solek mcm ni lah
dgn color biru, that spoiler dan rim gold color







Nmpk mmg seat subaru car ni tinggi2 lah
tu yg aku rasa mcm tinggi je seat yg aku duduk tu

1 comment:

faizaliamir said...

seat subaru tu x best pun.keras.saya dah duduk.jgn beli klu anda ada cdgn nak beli.hehe....