Wednesday, October 17, 2012

bye forte... take care dgn new owner karang

akhirye, stelh 2 tahun 8 bulan lebih kurang. aku tinggalkn dia kt use car smlm.

x tahulah aku sedih ke atau gembira. tya wife dia kata dia gembira. hehe sbb tgh kemaruk dgn K5 la tu. mcm aku sedih jugk lah. sbb rugi jual kete tu. condition pun masih tip top lg. xde madalah. warranty pun lg 2 tahun lebih. tayar pun baru je tukar 3 bulan lps.

wlupun dpt cek 1800 ni, kira ok jugk lah still dpt duit sbb tolak dgn use car. jual kete tu lebih kurang 59k. tp debak debuk sbb ada calar sikit kt tepi tu dgn sbb jual dgn use car. bglah 38500. kemudian dah smpi sana masa nk hntr kete ceklah settlement bank tinggl berapa. klu this month settle lebih kurang 65500++, jd aku dpt duit lebih kurang 2k. tp use car settle 3 bulan lg sbb dia kata standart. jd masa tu settlement dekat 67++.

ding dong lg last use car offer byr 1800k je in cek. aku pun fikir ok jugk lah dan ckp kt wife oklah tu. sbb kesian jugk use car ni. dia pun nk untung jugk. dia amik pun mmg tinggi. klu standart price dia ambil dlm 55k je. lps tu dia nk pasang bodykit lg.

use car amik tinggi sbb dia da ada confirm customer. dia ada sebiji fortr tp ada dua customer yg nk yg da lulus pun loan dia. tu yg dia terdesak tu.

hehe last2 setelah lebih kurang dekat 3 jam kt situ. aku pun balik naik putra meningglkn  forte dgn mmbawa cek 1800k
:)




No comments: